Медіакорпорація Китаю представляє на саміті BRIDGE 2025 в Абу-Дабі свої новітні розробки

(Фото: CMG)
Медіакорпорація Китаю представила свої новітні розробки для медіаіндустрії на саміті BRIDGE 2025 в Абу-Дабі. Цей перший в історії саміт зібрав понад 60 тисяч учасників з усього світу, а основні теми дискусій були присвячені створенню цифрового контенту, штучному інтелекту та кіновиробництву.
В рамках саміту BRIDGE 2025 представники медіасфери Об’єднаних Арабських Еміратів у супроводі посла Китаю в ОАЕ Чжан Їміна відвідали стенд Медіакорпорації Китаю. Особливе схвалення відвідувачів отримав імерсивний проєкт «Досліджуємо китайську космічну станцію».
Посол Китаю в Об’єднаних Арабських Еміратах Чжан Їмін: «Це дійсно абсолютно новий досвід. Використовуючи новітні технології, він дозволяє глядачам по всьому світу від першої особи відчути себе на китайській космічній станції. В останні роки співпраця між Китаєм і арабськими країнами в космічній сфері постійно поглиблюється. Цей імерсивний досвід, безсумнівно, дозволить ще більшій кількості представників різних кіл ОАЕ всебічно і глибоко зрозуміти досягнення Китаю в освоєнні космосу, що, безумовно, закладе міцну основу для майбутнього двостороннього співробітництва в космічній галузі».
Представники медіасфери інших країн також висловили велику зацікавленість у поглибленні співпраці з Китаєм.
«Безсумнівно, передовий досвід Китаю в медіаіндустрії може послужити цінним орієнтиром для інших країн у таких сферах, як медіа, мистецтво та громадська думка».
Медіакорпорація Китаю також представила свої останні технологічні прориви у сфері штучного інтелекту та надвисокої чіткості. Серед ключових експонатів — мініатюрна телевізійна камера з роздільною здатністю 8K Ultra HD і високоякісний контент, створений спільно з платформами генеративного штучного інтелекту.

(Фото: CMG)
Джерело: Читати оригінал
