CMG і провінція Фуцзянь разом просувають місцеві бренди

(Фото: CMG)
Підтримати локальні бренди, стимулювати споживання і зробити внесок у розвиток культурного туризму. Такі завдання поставили перед собою Медіакорпорація Китаю і адміністрація провінції Фуцзянь, запустивши спеціальну промо-кампанію в місті Путянь. Щоб конвертувати культурно-туристичну привабливість регіону в економічне зростання, CMG задіє своє глобальне медіа-охоплення. В рамках акції в понеділок відбувся запуск спеціальних програм «Нематеріальна спадщина Китаю в фуцзяньському Дехуа» і «Літопис міст: Путянь», а також відкриття виставки «Павільйон Ґочао». Кампанія є частиною триваючих зусиль Медіакорпорації Китаю спільно з національними та місцевими органами влади щодо стимулювання внутрішнього споживання через інноваційні канали.
Джерело: Читати оригінал
