У Китаї побито рекорд за кількістю відвідувачів кінотеатрів під час вихідних з нагоди Свята Весни

Станом на 14:43 4 лютого загальний обсяг касових зборів у Китаї з початку 2025 року, включно з попередніми продажами в режимі реального часу, перевищив 11 млрд юанів (близько 1,5 млрд доларів США).
При цьому кількість відвідувачів кінотеатрів досягла нового рекордного показника. До 10:00 того ж дня загальна кількість тих, хто відвідав кінотеатри під час Свята Весни, перевищила 170 мільйонів, що стало новим максимумом для вихідних з нагоди Свята Весни.
Усі фільми, які очолювали чарти в кінопрокаті, були вітчизняного виробництва. Лідером рейтингу стало анімаційне фентезі «Нечжа перемагає Царя драконів» — продовження популярної стрічки 2019 року. За ним іде комедійний бойовик «Детектив із Чайнатауна, 1900 рік». Кінострічка «Творіння богів 2: Битва з демонічним військом» замкнула трійку лідерів.
«Треба акцентувати на якості фільму, зокрема на сюжеті, аудіовізуальних ефектах і розвитку персонажів. Усе це впливає на відгуки глядачів. Ефект сарафанного радіо допомагає глядачам ділитися і обговорювати фільм онлайн і офлайн, що підвищує його популярність. Така позитивна реклама приваблює до кінотеатру більше глядачів і підвищує касові збори», — зазначила Жень Юе, віцепрезидент корпорації China Film Group.
У рамках спеціальної кампанії зі стимулювання споживання на кіноринку, запущеної Державним кінематографічним управлінням КНР у грудні минулого року, відповідні установи виділили близько 600 млн юанів (близько 83 млн доларів США) субсидій, що покривають частину вартості квитків у кіно. На думку аналітиків, цей крок сприяє повному розкриттю споживчого потенціалу кіноглядачів.
«Я дізнався зі сторонніх застосунків, що під час Свята Весни квитки на багато фільмів субсидуються до 19,9 юанів (2,8 дол. США). Ми вважаємо, що прийти до кінотеатру і подивитися кілька фільмів за такою ціною справді варте того», — наголосив один із кіноглядачів.
«З 29 січня кінотеатри отримали субсидії. Сторонні платформи пропонують квитки в кіно за ціною 15 юанів протягом усього дня. Розмір субсидії під час Свята Весни безпрецедентний», — сказала У Їн, менеджер China Film International Theater у Пекіні.
Taopiaopiao, провідна в Китаї онлайн-платформа для купівлі квитків у кіно, також всебічно просуває субсидії для кіноглядачів. Менеджер платформи повідомив, що цього року Taopiaopiao виділила понад 100 млн юанів (близько 14 млн доларів США) на субсидії на квитки під час Свята Весни, щоб підтримати програму з просування споживання в галузі перегляду кінофільмів у ключових регіонах.
https://ukrainian.cgtn.com/2025/2/5/ARTI1738738669885675