22.07.202514:00:57

Спільне святкування китайського Нового року! “Гала-концерт до свята Весни 2025” Медіа-корпорації Китаю виконав гармонійний музичний твір

28 січня о 20:00 відбувся гала-концерт до свята Весни року Змії під гаслом «Процвітання та довголіття». Завдяки новим ідеям на екрані відбулося культурне свято, сповнене сміху та радості, а щирі побажання до року Змії були відправлені глядачам у країні та за кордоном.

Кількість прямих трансляцій та інтерактивів гала-концерту до свята Весни року Змії на новій медіа-платформі встановила нові рекорди. За попередніми даними, кількість прямих переглядів на запит у нових медіа становила 2,817 млрд разів у порівнянні з 2,127 млрд разів за аналогічний період минулого року, що означає зростання на 690 млн разів у річному обчисленні. Пряму трансляцію «Перегляду гала-концерту до свята Весни на вертикальному екрані» переглянули 496 мільйонів разів, що на 18,09% більше, ніж за аналогічний період минулого року, а кількість користувачів прямої трансляції досягла 286 мільйонів, збільшившись на 14, 4% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Кількість тем, пов’язаних зі святом Весни, прочитаних у соціальних мережах, досягла 16,6 млрд, що на 550 млн більше, ніж за аналогічний період минулого року, а кількість взаємодій у соціальних мережах, пов’язаних зі святом Весни, досягла 670 млн, що на 550 млн разів і на 13,75% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року. Доступні для всіх засобів масової інформації трансляції та репортажі охопили 52 мільйони людей.

CGTN (Китайська глобальна телевізійна мережа) на англійській, іспанській, французькій, арабській, російській та 82-мовних комунікаційних платформах, що об’єднує понад 2900 ЗМІ, транслює та висвітлює у прямому ефірі гала-концерт до свята Весни, який зібрав більше 1,59 млрд переглядів усьому світі та 520 мільйонів відео-переглядів за кордоном. Кількість прямих трансляцій на зарубіжних платформах CCTV у соціальних мережах досягла нового рекорду – 73,37 мільйона, що на 21,39% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Загалом 3508 публічних екранів у 136 містах 87 країн світу рекламували або транслювали гала-концерт Медіа-корпорації Китаю до свята Весни. Кількість екранів порівняно з минулим роком збільшилася на 223, а кількість країн та міст, охоплених трансляцією, збільшилась на 77,55% та 51% відповідно.

Гала-концерт до свята Весни Медіа-корпорації Китаю 2025 року, що відрізняється постійними інноваціями, став унікальним, натхненним та щирим «культурним святом», яке вітає настання для світової аудиторії сприятливого року Змії, що сповнений надій!

https://ukrainian.cgtn.com/2025/01/29/ARTI1738130688123276