12.09.202518:03:50

Підсумки опитування показали значні зміни в психології споживачів в Китаї

Згідно з підсумками опитування, китайські споживачі все більше витрачають на “сім’ю і здоров’я”, купуючи все більше і більше високоякісних продуктів.

Генеральний директор компанії ринкових досліджень Kantar Worldpanel в Китаї Юй Цзянь /Jason Yu/ днями опублікував доповідь з посиланням на результати опитування, проведеного під час Китайської міжнародної конференції з ліцензування-2021 в м. Шанхай /Східний Китай/.

У міру того, як споживачі в Китаї повертаються до звичайного ритму життя після епідемії, вони все більше і більше зосереджуються на “захисті своїх сімей, пошуку та вивченні нової і швидкої адаптації до змін в житті”, сказав він.

Мотивація споживання у покоління людей, які народилися приблизно з другої половини 1990-х рр. до першої половини 2010-х рр., сильно відрізняється від такої у старшого покоління в Китаї. При цьому найбільш важливими мотивами, що визначають їх витрати, є: участь у світському житті, відповідність іміджу знаменитості і бажання порадувати себе, вказується в доповіді.

Згідно з доповіддю про глобальний ринок ліцензування за 2020 рік, опублікованому Licensing International, розмір ринку ліцензування Китаю досяг $10,4 млрд при збільшенні на 9,7% в річному численні.
Про це повідомляє видавництво:http://ukrainian.cri.cn/