08.06.202505:42:43

Китайський споживчий ринок є благом для світового економічного зростання

Вивільнення потенціалу споживчого ринку Китаю і його більша відкритість дадуть поштовх розвитку світової економіки.

Про це заявили експерти під час 1-го Китайського міжнародного ЕКСПО споживчих товарів, що відбувається у ці дні.

Директор Китайського інституту реформ і розвитку Чи Фулінь зазначив на форумі, організованому в рамках ЕКСПО, що Китай, згідно з прогнозами, в період 14-ї п’ятирічки /2021-2025 рр/ стане найбільшим у світі ринком споживання товарів, а до 2035 року – найбільшим світовим ринком послуг.

За його словами, в найближчі 5-10 років внесок КНР у глобальне економічне зростання буде зберігатися на рівні 25-30%.

«Незважаючи на негативний вплив пандемії COVID-19, тенденція модернізації споживання залишилася в Китаї незмінною», – сказав Чи Фулінь.

За його оцінками, до кінця поточного року китайський споживчий сектор відновиться до рівня до 2020 року.

Згідно з офіційною статистикою, у першому кварталі 2021 року роздрібні продажі споживчих товарів, які вважаються одним з основних індикаторів споживчої потужності країни, виросли в КНР на 33,9% у річному вимірі і досягли 10,5 трлн юанів /близько 1,6 трлн дол. США/.

Дослідник Академії суспільних наук Китаю Чжан Мін поділяє прогноз Чи Фуліня.

Він заявив, що в найближчі 5-10 років найважливішими для Китаю двигунами зростання виявляться забезпечення вільного руху факторів виробництва і регіональна інтеграція.

1-е Китайське міжнародне ЕКСПО споживчих товарів, яке проходить з 7 по 10 травня в місті Хайкоу, адміністративному центрі острівної провінції Хайнань /Південний Китай/, – це перша виставка в Китаї, присвячена споживчій продукції.

Про це повідомляє видавництво – http://ukrainian.cri.cn/