Попит і пропозиція на ринку туристичних послуг в новорічні свята одночасно підвищують бажання туристів вирушати у подорожі


Під час новорічних канікул в 2023 році китайський туристичний ринок буде поступово розігріватися, попит і пропозиція у сфері туризму будуть напружено одночасно працювати, а бажання туристів вирушати у подорожі неухильно зростатиме. Згідно зі статистикою, під час новорічних канікул було здійснено 52,7134 мільйона поїздок внутрішнього туризму, а доходи від внутрішнього туризму зросли на 4,0% в річному обчисленні. Перевага віддається прибережним морським островам, тематичним паркам, природним ландшафтам, зимовому туризму і т. д.
https://ukrainian.cri.cn/2023/01/03/ARTI5yBUufBJAe4DG4WHmslb230103.shtml