Від “618-го торгового фестивалю” до “китайського шопінгу”
(Цей комікс створений за допомогою інструментів штучного інтелекту)
Щороку 18 червня за ініціативою китайських компаній електронної комерції проводиться “фестиваль покупок 618”, а також сезон карнавалів покупок для споживачів. Цього року “фестиваль покупок 618” у самому розпалі, покупці користуються знижками, а продавці отримують замовлення в повному обсязі. Зокрема, цього року “фестиваль покупок 618” залучив до участі зарубіжних споживачів, а платформи електронної комерції запустили ексклюзивні знижки, щоб розширити глобальну зону безкоштовної доставки для задоволення потреб зарубіжних споживачів.
Крім онлайн-покупок, Китай залучає все більше іноземних туристів до подорожей і здійснення покупок завдяки вигідній політиці, такий як звільнення від транзитної візи на 240 годин і повернення податків при виїзді за принципом “купуй на ходу”. Від “фестивалю покупок 618 ” і до “китайського шопінгу” Китай надає можливості всьому світу, а “Зроблено в Китаї” задовольняє потреби більшої кількості зарубіжних споживачів.
https://ukrainian.cgtn.com/2025/06/18/ARTI1750233566178759/