Американські ЗМІ: 180 китайських фільмів дебютують на Канському міжнародному кінофестивалі

15 травня американський журнал Variety опублікував статтю під назвою: «Об’єднаний виставковий стенд китайського кіно, представлений на Канському міжнародному кінофестивалі, демонструє життєву силу та динамізм китайських фільмів».
У статті зазначається, що спільний виставковий стенд китайського кіно має на меті продемонструвати світові життєву силу та енергію китайського кіно у більш різноманітний спосіб, а також сприяти інтеграції китайських кінематографістів та закордонних ресурсів. Експерти галузі заявили, що спільний виставковий стенд має на меті подальше просування міжнародних кіно-угод, побудову мостів для обмінів та співпраці в галузі кіно, а також посилення взаєморозуміння та культурних обмінів між китайськими та іноземними кінематографічними колами.
Сильні показники китайського кіноринку привернули більше уваги зарубіжних колег до китайського виставкового стенду. На виставці багато міжнародних покупців виявили великий інтерес до прав на закордонне розповсюдження китайських фільмів-учасників, а також багато міжнародних кіно-продюсерів прийшли до стенду для консультацій та переговорів. Цього року виставковий стенд китайського кінофестивалю з’являється на Канському кінофестивалі вже четвертий рік поспіль. У період проведення заходу представники Китаю роздавали відвідувачам брошури з останніми подіями на китайському кіноринку, відповідали на такі запити, як політика імпорту фільмів та спільного виробництва, а також знайомили потенційних китайських партнерів з іноземними кіно-продюсерами.
Вважається, що спільний виставковий стенд китайського кіно об’єднує понад 60 китайських кінокомпаній та установ, керується Китайським державним управлінням з питань кінематографії та організовується Китайською компанією спільного кіновиробництва.
Заходи «З фільмами подорожуйте Китаєм» та «З фільмами смакуйте їжу», що організовані Державним управлінням з питань кінематографії та іншими, також дебютували під час Канського кінофестивалю, залучивши більше закордонної аудиторії до подорожей та споживання в Китаї.
https://ukrainian.cgtn.com/2025/05/18/ARTI1747543756388298/